DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/113/32-37
Xanı Abışova
Sumqayıt, Azərbaycan
magistrant
https://orcid.org/0009-0007-2144-0290
abisovaxanim23@gmail.com
Xarici dil tədrisində rəqəmsal texnologiyaların istifadəsi və
müasir tədris yanaşmaları
Xülasə
Məqalədə xarici dil tədrisində rəqəmsal texnologiyaların istifadəsinin və müasir tədris yanaşmalarının əhəmiyyətini araşdırır. Rəqəmsal texnologiyalar, xüsusən mobil tətbiqlər, onlayn platformalar və oyunlaşdırma vasitəsilə dil öyrənənlərə interaktiv və əyləncəli təcrübələr təqdim edir. Müasir tədris yanaşmaları arasında "Tərsinə Sinif" metodu, "Hibrid Tədris" və "Oyunlaşdırma" kimi yanaşmalar mövcuddur ki, bu yanaşmalar tələbələrin fərdi öyrənmə ehtiyaclarına cavab verir. Məqalə, həmçinin rəqəmsal texnologiyaların üstünlükləri və qarşılaşılan çətinliklər haqqında müzakirə aparır. Gələcəkdə bu texnologiyaların daha geniş tətbiq sahələri əldə edəcəyinə dair proqnozlar verilir.
Müasir tədris yanaşmalarının rəqəmsal texnologiyalarla birləşməsi, dil tədrisində innovativ dəyişikliklərə yol açır. Bu yanaşmalar, tələbələrin aktiv iştirakını təmin edir və onların dil bacarıq-larını inkişaf etdirmək üçün daha çox imkan yaradır.
Tərsinə Sinif metodu, dərslərin ənənəvi qaydada deyil, daha çox tələbələrin evdə müstəqil şəkildə əvvəlcədən materialları öyrənmələrinə əsaslanır, dərs vaxtı isə həmin materialların müzakirəsi və tətbiqi üzərində fokuslanır. Bu yanaşma tələbələrin daha dərindən öyrənməsinə və müstəqil düşünmə bacarıqlarının inkişafına kömək edir.
Hibrid Tədris yanaşması isə, ənənəvi sinif mühiti ilə rəqəmsal platformaların birləşməsindən ibarətdir. Bu model tələbələrə həm onlayn resurslardan faydalanmaq, həm də fiziki sinifdə müəllim-lərlə birbaşa əlaqə qurmaq imkanı verir. Bu yanaşma, müəllimlərə müxtəlif tədris metodlarından istifadə edərək, tələbələrin fərdi ehtiyaclarına uyğunlaşma imkanını yaradır. Hibrid tədris, həmçinin tədrisin daha elastik və dinamik olmasına şərait yaradır.
Oyunlaşdırma isə tələbələrin dil öyrənmə prosesini əyləncəli və motivasiyaedici hala gətirir. Oyunlaşdırma, xüsusən gənc tələbələr üçün dil öyrənmə prosesini daha cazibədar edir, çünki onlar oyunları sadəcə əyləncə məqsədi ilə deyil, eyni zamanda tədrisin bir hissəsi olaraq qəbul edirlər.
Gələcəkdə, rəqəmsal texnologiyaların inkişafı ilə dil tədrisi daha da qlobal olacaqdır.
Açar sözlər: xarici dil tədrisi, rəqəmsal texnologiyalar, müasir tədris yanaşmaları, tərsinə sinif, hibrid tədris, oyunlaşdırma, interaktiv təcrübə, onlayn platformalar, dil öyrənmə, təhsil metodologiyası