Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI:  https://doi.org/10.36719/2663-4619/113/32-37

Xanı Abışova

Sumqayıt, Azərbaycan

magistrant

https://orcid.org/0009-0007-2144-0290

abisovaxanim23@gmail.com

 

Xarici dil tədrisində rəqəmsal texnologiyaların istifadəsi və

müasir tədris yanaşmaları

 

Xülasə

Məqalədə xarici dil tədrisində rəqəmsal texnologiyaların istifadəsinin və müasir tədris yanaşma­larının əhəmiyyətini araşdırır. Rəqəmsal texnologiyalar, xüsusən mobil tətbiqlər, onlayn platformalar və oyunlaşdırma vasitəsilə dil öyrənənlərə interaktiv və əyləncəli təcrübələr təqdim edir. Müasir tədris yanaşmaları arasında "Tərsinə Sinif" metodu, "Hibrid Tədris" və "Oyunlaşdırma" kimi yanaşmalar mövcuddur ki, bu yanaşmalar tələbələrin fərdi öyrənmə ehtiyaclarına cavab verir. Məqalə, həmçinin rəqəmsal texnologiyaların üstünlükləri və qarşılaşılan çətinliklər haqqında müzakirə aparır. Gələcək­də bu texnologiyaların daha geniş tətbiq sahələri əldə edəcəyinə dair proqnozlar verilir.

Müasir tədris yanaşmalarının rəqəmsal texnologiyalarla birləşməsi, dil tədrisində innovativ dəyişikliklərə yol açır. Bu yanaşmalar, tələbələrin aktiv iştirakını təmin edir və onların dil bacarıq-larını inkişaf etdirmək üçün daha çox imkan yaradır.

Tərsinə Sinif metodu, dərslərin ənənəvi qaydada deyil, daha çox tələbələrin evdə müstəqil şəkildə əvvəlcədən materialları öyrənmələrinə əsaslanır, dərs vaxtı isə həmin materialların müzakirəsi və tətbiqi üzərində fokuslanır. Bu yanaşma tələbələrin daha dərindən öyrənməsinə və müstəqil düşünmə bacarıqlarının inkişafına kömək edir.

Hibrid Tədris yanaşması isə, ənənəvi sinif mühiti ilə rəqəmsal platformaların birləşməsindən ibarətdir. Bu model tələbələrə həm onlayn resurslardan faydalanmaq, həm də fiziki sinifdə müəllim-lərlə birbaşa əlaqə qurmaq imkanı verir. Bu yanaşma, müəllimlərə müxtəlif tədris metodlarından istifadə edərək, tələbələrin fərdi ehtiyaclarına uyğunlaşma imkanını yaradır. Hibrid tədris, həmçinin tədrisin daha elastik və dinamik olmasına şərait yaradır.

Oyunlaşdırma isə tələbələrin dil öyrənmə prosesini əyləncəli və motivasiyaedici hala gətirir. Oyunlaşdırma, xüsusən gənc tələbələr üçün dil öyrənmə prosesini daha cazibədar edir, çünki onlar oyunları sadəcə əyləncə məqsədi ilə deyil, eyni zamanda tədrisin bir hissəsi olaraq qəbul edirlər.

Gələcəkdə, rəqəmsal texnologiyaların inkişafı ilə dil tədrisi daha da qlobal olacaqdır.

Açar sözlər: xarici dil tədrisi, rəqəmsal texnologiyalar, müasir tədris yanaşmaları, tərsinə sinif, hibrid tədris, oyunlaşdırma, interaktiv təcrübə, onlayn platformalar, dil öyrənmə, təhsil metodologiyası


Baxış: 114