DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/115/164-167
Seyran Dadaşov
Bakı Slavyan Universiteti
magistrant
https://orcid.org/0009-0008-8980-4668
dadasovseyran11@gmail.com
Xarici dil dərsində vizual vasitələrin rolu
Xülasə
Xarici dilin öyrədilməsi prosesində vizual vasitələrin rolu danılmazdır. Bu vasitələr şagirdlərin diqqətini cəlb etməklə yanaşı, onların öyrənmə motivasiyasını artırır və informasiyanı daha uzun müddət yadda saxlamağa kömək edir. Xarici dil öyrənərkən şagirdlər üçün əsas problemlərdən biri yeni söz və ifadələri yadda saxlamaq və onların istifadəsini başa düşməkdir. Vizual materiallar – şəkillər, diaqramlar, sxemlər, videolar, interaktiv lövhələr, fləşkartlar və hətta jestlər və mimikalar – bu problemi aradan qaldırmağa kömək edir.
Bu cür vasitələr dili kontekst daxilində təqdim edərək onun praktiki istifadəsini asanlaşdırır. Müasir dövrdə texnologiyanın inkişafı vizual tədris vasitələrinin daha geniş və effektiv istifadəsinə şərait yaradır. Rəqəmsal platformalar, mobil tətbiqlər və virtual reallıq texnologiyaları xarici dil öyrənənlərə real dil mühiti yaradır və tədrisi daha interaktiv və maraqlı edir. İnteraktiv lövhələr və multimedia materialları tələbələrin dərs prosesində fəal iştirakını təmin edir.
Bundan əlavə, vizual vasitələrin istifadəsi təkcə yadda saxlama prosesini gücləndirmir, həm də xarici dili öyrənənlərin dinləmə, danışıq və yazı bacarıqlarının inkişafına kömək edir. Xüsusilə, vizual materiallar nitq strukturunu və qrammatikanı daha yaxşı başa düşməyə kömək edir. Bu səbəbdən pedaqoqlar tədris prosesində vizual metodlardan geniş istifadə etməli və onları ənənəvi öyrənmə üsulları ilə birləşdirməlidirlər.
Açar sözlər: vizual vasitələr, xarici dil, tədris, interaktiv öyrənmə, motivasiya, yaddaş, kommunikasiya, innovativ metodlar, multimodal tədris, müasir pedaqogika, rəqəmsal resurslar, dil bacarıqları