Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI:  https://doi.org/10.36719/2663-4619/114/35-38

Faidə İsayeva

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

filologiya üzrə fəlsəfə doktoru

https://orcid.org/0000-0003-1568-5885

faida.isayeva@mail.ru

 

Təhsil diskursunda ingilis dilinin rolu

 

Xülasə

 

İngilis dilinin cəmiyyətdəki əhəmiyyəti yalnız iqtisadiyyat və iş dünyası ilə məhdudlaşmadığı üçün həm də fərqli mədəniyyətlər arasında əsas ünsiyyət vasitəsi kimi olaraq çıxış edir. Bu dilin qlobal səviyyədə əsas kommunikasiya vasitəsi kimi istifadəsi, cəmiyyətlərin beynəlxalq əlaqələrini gücləndirir və daha sıx inteqrasiya etmələrini təmin edir. Azərbaycan kimi ölkələrdə İngilis dilinin təhsildə istifadəsi də böyük əhəmiyyət kəsb edir. Bu dilin təhsil sistemində geniş yayılması, yalnız beynəlxalq əmək bazarına daha yaxşı inteqrasiyanı təmin etmir, həm də elmi biliklərə və resurslara daha asan çıxış imkanı yaradır. İngilis dilinin təhsildə istifadəsi, Azərbaycanın dünya miqyasında təhsil prestijini artırır. Təhsil metodlarının beynəlxalq standartlara uyğunlaşması, ölkədə yenilikçi təhsil yanaşmalarının tətbiqini stimullaşdırır və təhsil sistemini daha qlobal səviyyəyə qaldırır. Beləliklə, İngilis dilinin təhsil diskursunda və ümumilikdə cəmiyyətdəki rolu, müasir təhsil və dil siyasətlərinin təhlilində əhəmiyyətli yer tutur. Bu mövzu həm elmi, həm də praktiki baxımdan önəmlidir və həm qlobal, həm də yerli səviyyədə təhsil sahəsində siyasətlərin inkişafına təsir göstərir.

Açar sözlər: ingilis dili, diskurs, cəmiyyət, təhsil sistemi, kommunikasiya


Baxış: 203