Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI:  https://doi.org/10.36719/2663-4619/117/101-105

Cavidan Zeynalov

Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universiteti

Magistrant

https://orcid.org/0009-0005-2159-2652

cavidanzeynalov11@gmail.com

 

Süni intellektlə yaradılan əsərlərin orijinallıq və autentiklik məsələsi

 

Xülasə

 

Süni intellektə dair nəzəri anlayışlar XX əsrin 50-ci illərində formalaşmışdır, lakin 2018-ci ildə GAN (Generative Adversarial Network - Rəqib generativ şəbəkə)  texnologiyası ilə yaradılmış “Edmund de Bellami” əsəri Kristis hərracında gözlənilən qiymətindən 43 qat qat baha satılaraq sensassiya yaratmışdır və beləliklə süni intellekt sənətşünaslıq baxımından yenidən geniş miqyasda təhlil olunmağa başlandı. 2021 və 2022-ci illərdə “DALL-E”, “Midjourney” kimi neyron şəbəkəsinə əsaslanan dərin öyrənmə ilə işləyən mətnləri təsvirə çevirən süni intellekt proqramlarının kütləvi istifadəyə açılması özlüyündə süni intellekt vasitəsilə yaradılmış əsərlərin orijinallıq və autentiklik məsələsini doğurmuşdur. Bu məqalədə süni intellektlə yaradılan əsərlərin orijinallıq və autentiklik səviyyəsi sənətşünaslıq və fəlsəfi nöqteyi-nəzərdən tədqiq olunmuşdur. Lakin burada müəllif hüquqları kimi hüquqi aspektlərə toxunulmamış, birbaşa olaraq bədii yaradıcılıq aspektindən yaradılan əsərlərə dair təhlillər aparılmışdır.

Açar sözlər: süni intellekt, incəsənət, sənətşünaslıq, orijinallıq, autentiklik, fəlsəfə

 


Baxış: 86