DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/113/194-198
Əzizə Əhmədova
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti
https://orcid.org/0009-0006-8538-602X
azizaxmed0212@gmail.com
Kurikulum, dərslik və metodik ədəbiyyatda sintaksis təlimi
Xülasə
Bu məqalədə kurikulum, dərslik və metodik ədəbiyyatda sintaksis təliminin rolu araşdırılır. Sintaksis dilin əsas struktur vahidi kimi qrammatikanın vacib hissəsidir və onun tədrisi şagirdlərin nitq bacarıqlarının inkişafına təsir göstərir. Kurikulumda sintaksis təliminin məqsədləri və prinsipləri təhlil edilir. Eyni zamanda, dərsliklərdə sintaksis materiallarının təqdimat üsulları və onların effektivliyi araşdırılır. Metodik ədəbiyyatda sintaksis tədrisi ilə bağlı yanaşmalar və tövsiyələr nəzərdən keçirilir. Müxtəlif metodlar müqayisə edilərək daha effektiv təlim texnologiyalarına üstünlük verilir. Müəllimlərin sintaksis təlimində qarşılaşdığı çətinliklər və onların həlli yolları təhlil olunur. Kurikulum və dərsliklərdə sintaksis mövzularının daha səmərəli təqdim olunması üçün təkliflər verilir. Sintaksis təliminin şagirdlərin yazılı və şifahi nitq qabiliyyətinə təsiri vurğulanır. Tədqiqat nəticə-sində müasir sintaksis təliminin əsas istiqamətləri müəyyən edilir. Məqalədə sintaksis tədrisinin praktik tətbiqi və metodoloji əsaslarına xüsusi diqqət yetirilir.
Açar sözlər: sintaksis, kurikulum, dərslik, metodik ədəbiyyat, qrammatika, tədris metodları, təlim texnologiyaları, dil bacarıqları, nitq inkişafı, müəllim təcrübəsi