Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI:  https://doi.org/10.36719/2663-4619/113/194-198

Əzizə Əhmədova

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

https://orcid.org/0009-0006-8538-602X

azizaxmed0212@gmail.com

 

Kurikulum, dərslik və metodik ədəbiyyatda sintaksis təlimi

 

Xülasə

Bu məqalədə kurikulum, dərslik və metodik ədəbiyyatda sintaksis təliminin rolu araşdırılır. Sintaksis dilin əsas struktur vahidi kimi qrammatikanın vacib hissəsidir və onun tədrisi şagirdlərin nitq bacarıqlarının inkişafına təsir göstərir. Kurikulumda sintaksis təliminin məqsədləri və prinsipləri təhlil edilir. Eyni zamanda, dərsliklərdə sintaksis materiallarının təqdimat üsulları və onların effek­tivliyi araşdırılır. Metodik ədəbiyyatda sintaksis tədrisi ilə bağlı yanaşmalar və tövsiyələr nəzərdən keçirilir. Müxtəlif metodlar müqayisə edilərək daha effektiv təlim texnologiyalarına üstünlük verilir. Müəllimlərin sintaksis təlimində qarşılaşdığı çətinliklər və onların həlli yolları təhlil olunur. Kuriku­lum və dərsliklərdə sintaksis mövzularının daha səmərəli təqdim olunması üçün təkliflər verilir. Sintaksis təliminin şagirdlərin yazılı və şifahi nitq qabiliyyətinə təsiri vurğulanır. Tədqiqat nəticə-sində müasir sintaksis təliminin əsas istiqamətləri müəyyən edilir. Məqalədə sintaksis tədrisinin praktik tətbiqi və metodoloji əsaslarına xüsusi diqqət yetirilir.

Açar sözlər: sintaksis, kurikulum, dərslik, metodik ədəbiyyat, qrammatika, tədris metodları, təlim texnologiyaları, dil bacarıqları, nitq inkişafı, müəllim təcrübəsi


Baxış: 98