Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

https://doi.org/10.36719/2663-4619/112/45-48

Sübhanə Xudaverdiyeva

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetin Ağcabədi filialı

https://orcid.org/0009-0007-5099-9624

moylanverdiyevasubhana@gmail.com

 

İnklüziv təhsil: bərabər təhsil imkanlarının yaradılması və sosial ədalət

 

Xülasə

İnklüziv təhsil, müxtəlif ehtiyaclara və bacarıqlara sahib uşaqların eyni təhsil mühitində birgə təhsil alması prinsipinə əsaslanır. Bu yanaşma, hər bir uşağa özünəməxsus təhsil ehtiyaclarına uyğun bərabər imkanlar təqdim etməyə çalışır. İnklüziv təhsil, sosial ədalət və bərabərlik prinsiplərini əsas götürərək, uşaqlar arasında fərqlilikləri qəbul edir və onları bir arada inkişaf etməyə təşviq edir. Bununla yanaşı, inklüziv təhsilin uğurla həyata keçirilməsi üçün müəllimlərin xüsusi təlimlərdən keçməsi, təhsil mühitlərinin hər bir uşağın ehtiyaclarına uyğunlaşdırılması və resursların artırılması vacibdir. Lakin, resurs çatışmazlığı, müəllimlərin hazırlıq səviyyəsi və cəmiyyətin dəstəyi kimi çətinliklər də mövcuddur. Ümumilikdə, inklüziv təhsil, bərabər və ədalətli təhsil imkanlarının təmin edilməsinə yönəlmiş mühüm bir yanaşmadır.

Açar sözlər: inklüziv, sosial, tədris, metod, şagird


Baxış: 181