https://doi.org/10.36719/2663-4619/112/45-48
Sübhanə Xudaverdiyeva
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetin Ağcabədi filialı
https://orcid.org/0009-0007-5099-9624
moylanverdiyevasubhana@gmail.com
İnklüziv təhsil: bərabər təhsil imkanlarının yaradılması və sosial ədalət
Xülasə
İnklüziv təhsil, müxtəlif ehtiyaclara və bacarıqlara sahib uşaqların eyni təhsil mühitində birgə təhsil alması prinsipinə əsaslanır. Bu yanaşma, hər bir uşağa özünəməxsus təhsil ehtiyaclarına uyğun bərabər imkanlar təqdim etməyə çalışır. İnklüziv təhsil, sosial ədalət və bərabərlik prinsiplərini əsas götürərək, uşaqlar arasında fərqlilikləri qəbul edir və onları bir arada inkişaf etməyə təşviq edir. Bununla yanaşı, inklüziv təhsilin uğurla həyata keçirilməsi üçün müəllimlərin xüsusi təlimlərdən keçməsi, təhsil mühitlərinin hər bir uşağın ehtiyaclarına uyğunlaşdırılması və resursların artırılması vacibdir. Lakin, resurs çatışmazlığı, müəllimlərin hazırlıq səviyyəsi və cəmiyyətin dəstəyi kimi çətinliklər də mövcuddur. Ümumilikdə, inklüziv təhsil, bərabər və ədalətli təhsil imkanlarının təmin edilməsinə yönəlmiş mühüm bir yanaşmadır.
Açar sözlər: inklüziv, sosial, tədris, metod, şagird