Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

https://doi.org/10.36719/2663-4619/111/55-59

Aygün Sultanova

Naxçıvan Dövlət Universiteti

fizika üzrə fəlsəfə doktoru

https://orcid.org/0009-0006-7406-6055

UOT: 53.37.016

aygunsultanova60@gmail.com

 

Fizikanın tədrisində informasiya kommunikasiya texnologiyalarından

istifadənin əhəmiyyəti

 

Xülasə

Azərbaycan Respublikası Təhsil Sahəsində İslahatlar Proqramında göstərildiyi kimi, təhsilin üstün inkişaf etdirilən sahəyə çevrilməlməsi üçün, öz gələcəyini təmin etmək məqsədilə cəmiyyət yeni nəslin yüksək səviyyədə hazırlığına nail olmalıdır. Bunun üçün yeni cəmiyyəti formalaşdırmaq baxımından təhsilin məzmunu yeniləşdirilməlidir. Yeni təlim texnologiyalarının yaradılması təxirə­salınmaz vəzifə kimi həyata keçirilməlidir. İnteraktiv metodların imkanlarından istifadə edərək şagirdlərin əməyini stimullaşdıran, onların öyrənməyə, oxumağa marağını gücləndirən sahələrə geniş yer verilməlidir. Təhsil sisteminin modernizə edilməsində, təlim prosesində informasiya kommu­nikasiya texnologiyalarının çoxnövlü, geniş tətbiqi böyük imkan və perspektivlər açmışdır.

Bu gün bəşəriyyətdə baş verən kordinal dəyişiklər daha zəngin elmi biliklərin əldə edilməsini, prinsipcə yeni texnologiyaların yaradılmasını, fənlərin tədrisi metodikasına yeni pedaqoji yanaşma zərurətini meydana çıxarır. Məktəbdə fizikanın tədrisində, informasiya kommunikasiya texnolo­giyalarının tətbiqi dərslərin fərdiləşdirməni, modelləşdirilməsini, fərdi yanasmanı, o cümlədən interaktiv təlimin tətbiqinə geniş imkan açır. İnformasiya texnologiyalarının inkişaf istiqaməti, texnika və texnoloji əsasların formalaşdırılması üçün elektron dərslikdən, avtomatlaşdırılmış təlim sistemindən, fəal təlim üsullarından optimal istifadə fizika təlim prosesində əsaslı dəyişiklərin edilməsinə imkan verir. Fizika insan həyatını rahat edən bir çox texnologiya və mühəndislik tətbiqlərinə əhəmiyyətli töhfə verən əsas elmdir. Təcrübə və izahlara əsaslanan bir fənndir. Təcrübə və izahatlar olmadıqda şagirdlərin fizikanı başa düşmələri çətinləşir. Fizika prinsipləri çox mücərrəddir və tələbələrə izah etmək üçün dərin bilik və təcrübə tələb olunur.

Açar sözlər: informasiya, elektron dərslik, perspektivlər, kompüter texnologiyası

 


Baxış: 203