DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/113/122-127
Xanı Abışova
Sumqayıt, Azərbaycan
magistrant
https://orcid.org/0009-0007-2144-0290
abisovaxanim23@gmail.com
Dil öyrənmənin sosiokultural aspektləri: xarici dil tədrisində
mədəniyyətin rolu
Xülasə
Dil öyrənmək yalnız qrammatika və leksikanı mənimsəmək deyil, eyni zamanda dilin aid olduğu mədəniyyəti anlamaq və qəbul etmək prosesidir. Xarici dil tədrisində mədəniyyətin rolu, dilin gündəlik istifadəsindən daha geniş bir çərçivəyə malikdir, çünki dil bir xalqın həyat tərzini, ənənələrini və düşüncə sistemini əks etdirir. Mədəniyyətin tədrisi, tələbələrə yalnız dilin qaydalarını öyrətməkdən daha çox, onların mədəniyyətlərarası kommunikasiya və anlayışlarını inkişaf etdirmələrinə kömək edir. Lakin, bu sahədə stereotiplər, yanlış anlamalar və regional fərqliliklər kimi çətinliklər də mövcuddur. Nəticədə, dil öyrənmə prosesində mədəniyyətin tətbiqi tələbələrə dünyagörüşünü genişləndirir və onların yeni mədəniyyətlərə olan münasibətlərini dəyişdirir. Xarici dil tədrisində mədəniyyətin rolu təkcə dilin qrammatik quruluşunu və leksikasını öyrənməkdən ibarət deyil, eyni zamanda tələbələrin fərqli mədəniyyətlərə olan yanaşmalarını formalaşdırmağa kömək edir. Bu proses, dilin yalnız sözdüzülüşünü deyil, həm də həmin dilin təmsil etdiyi xalqın düşüncə tərzini, dəyərlərini və həyat fəlsəfəsini başa düşməyə imkan verir. Mədəniyyətlərarası əlaqələr və müxtəlifliklər haqqında məlumatlılıq artır, stereotiplər və yanlış anlamalar aradan qaldırılır. Tələbələr, yalnız yeni dil öyrənməklə kifayətlənməyərək, bu dilin kök saldığı mədəniyyətin zənginliyini və dərinliyini hiss edirlər. Beləliklə, mədəniyyətin tədrisi, dil öyrənənlərin daha geniş perspektivlərə sahib olmalarına, öz mədəniyyətləri ilə müqayisə edərək daha açıq fikirli olmalarına kömək edir.
Açar sözlər: dil öyrənmə, mədəniyyətin rolu, sosiokultural aspektlər, kommunikasiya, mədəniyyətlərarası anlayış, dil tədrisi, stereotiplər