https://doi.org/10.36719/2663-4619/111/110-114
Nəsibə Hüseynli
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında
Dövlət İdarəçilik Akademiyası
magistrant
https://orcid.org/0009-0001-1603-1368
nasibahuseynli@gmail.com
Davamlı inkişaf və təhsil: Qarabağda yeni üfüqlər
Xülasə
Qarabağda davamlı inkişaf, münaqişədən sonrakı bərpa prosesində təhsilin yenidən qurulması və strateji bir alət kimi istifadəsini tələb edir. Təhsil, ekoloji məsuliyyət, sosial bərabərlik və iqtisadi davamlılıq prinsiplərini birləşdirərək gələcək nəsilləri hazır edir. Münaqişədən sonra təhsil etimad yaratmaq, sosial harmoniyanı təşviq etmək və ekoloji problemlərin həllində mühüm rol oynayır.
Təhsil proqramlarına ekoloji biliklərin daxil edilməsi Qarabağda davamlılıq üçün əsasdır. Bu, tələbələrdə tənqidi düşüncəni inkişaf etdirir və iqlim dəyişikliyi, resursların idarə edilməsi kimi problemlərin həllinə yönəlmiş bacarıqlar formalaşdırır. Təhsil həm də icma ilə əlaqə qurmaq və kollektiv fəaliyyət təşəbbüslərini inkişaf etdirmək üçün platforma rolunu oynayır.
Qarabağda davamlı inkişafın qarşısında bir sıra maneələr mövcuddur, lakin bu, fürsətlər də yaradır:
- Məhdud infrastruktur: Bərpa olunan enerji layihələri ilə həll edilə bilər.
- İqtisadi qeyri-sabitlik: Ekoturizm təşviqi iqtisadiyyat üçün yeni imkanlar yarada bilər.
- Təhsil resurslarının çatışmazlığı: QHT-lərlə birgə proqramlarla aradan qaldırıla bilər.
- Gənclik miqrasiyası: Yerli iş yerləri təşəbbüsləri ilə azaldıla bilər.
Siyasi sabitlik və resursların bərabər paylanması, təhsil imkanlarının genişləndirilməsi üçün vacibdir. Münaqişələr və siyasi gərginliklər resursların yayındırılmasına səbəb olur və təhsil təşəbbüslərini çətinləşdirir.
Təhsilin davamlı inkişaf üçün təkan rolu Qarabağda əhəmiyyətlidir. Təhsil müəssisələri ekoloji problemləri həll etmək, sosial məsuliyyəti təşviq etmək və icmaları bir araya gətirmək üçün bir platforma ola bilər. Bu yanaşma həmçinin beynəlxalq tərəfdaşlıqlar və innovativ strategiyalar vasitəsilə regionu daha davamlı və ədalətli bir cəmiyyətə çevirmək potensialına malikdir.
Açar sözlər: Qarabağ, davamlı inkişaf, təhsil strategiyaları, post-münaqişə bərpası, ekoloji təhsil, sosial bərabərlik, iqtisadi davamlılıq, gənclik miqrasiyası, təhsil resurslarının çatışmazlığı, təhsil və ətraf mühit