DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/115/159-163
Naz Budaqova
Bakı Slavyan Universiteti
magistrant
https://orcid.org/0009-0000-8257-0709
naz.budagova19@gmail.com
Alman dili dərslərində bədii mətnlərin istifadəsi
Xülasə
Son illərdə alman dilinin xarici dil kimi tədrisində ədəbi mətnlərin rolu artmışdır. Əvvəllər praqmatik mətnlər üstünlük təşkil edirdisə, bu gün ədəbi mətnlər dil, mədəniyyət və idrak baxımından verdiyi üstünlüklərə görə daha tez-tez istifadə olunur. Ədəbi mətnlər zəngin və orijinal dil təqdim edir, lüğət ehtiyatını genişləndirir, idiomatik ifadələr və üslub vasitələri ilə tanış edir. Bundan əlavə, onlar emosional və sosial mövzulara toxunaraq interkultural kompetensiyanı inkişaf etdirir və tələbələri fəal düşünməyə təşviq edir.
Müasir metodlar ədəbi mətnləri interaktiv və yaradıcı şəkildə dərs prosesinə inteqrasiya edir. Kommunikativ və tapşırıq əsaslı yanaşmalar, həmçinin rəqəmsal və multimedia alətləri dərsləri daha maraqlı və səmərəli edir. Lakin mətnlərin mürəkkəbliyi və tələbələrin motivasiyası kimi çətinliklər qalmaqdadır.
Sadələşdirilmiş mətnlər, fərdiləşdirilmiş yanaşmalar və aktual mövzuların seçilməsi bu çətinliklərin öhdəsindən gəlməyə kömək edə bilər.
Ümumilikdə, ədəbi mətnlər müasir xarici dil tədrisində dəyərli bir vasitədir.
Onlar təkcə dil öyrənməni asanlaşdırmır, həm də mədəni və idraki bacarıqları inkişaf etdirir, dərsləri daha interaktiv və motivasiyaedici edir.
Açar sözlər: bədii mətnlər, xarici dil tədrisi, mədəniyyətlərarası səriştə, kommunikativ metodlar, rəqəmsal tədris vasitələri, linqvistik bacarıqlar