Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI:  https://doi.org/10.36719/2663-4619/115/177-185

Aydan Ələkbərova (Babayeva)

Xəzər Universiteti

magistrant

https://orcid.org/0009-0000-9234-9370

aydann.babayeva@gmail.com

 

Valideyn dəstəyinin universitet qəbul imtahan müvəffəqiyyətinə

təsiri: Azərbaycanda təhsil

 

Xülasə

 

Hill və Tyson (2009) çərçivəsinə əsaslanaraq və genişləndirərək, tədqiqat çoxsaylı reqressiya və ANOVA istifadə edərək 104 iştirakçının məlumatlarını təhlil edir. Nəticələr göstərir ki, emosional dəstəyin (β = 0.38, p < 0.001) akademik nailiyyətlərə maddi dəstəkdən (β = 0.25, p = 0.015) daha güclü təsiri var. İnteqrasiya edilmiş maliyyə-emosional dəstək əhəmiyyətli təsir göstərməmişdir (p = 0.142). Şəhər yerlərində olan tələbələr kənd yerlərindəkilərdən (orta = 2.89) əhəmiyyətli dərəcədə yüksək (orta = 3.61) bal toplayıblar (F = 4.31, p = 0.016). Cins və ya gəlir qrupları arasında heç bir fərq aşkar edilməmişdir. Tədqiqat təhsil siyasətlərində emosional dəstək proqramlarına (məsələn, stressin idarə edilməsi, mentorluq) üstünlük verilməsinin vacibliyini vurğulayır. Əsas məhdudiyyətlərə mədəni spesifiklik (Azərbaycana yönəlmiş məlumatlar) və öz hesabatında qərəzlilik daxildir. Valideyn dəstəyi komponentlərini ayıran ilk Azərbaycan mərkəzli tədqiqat kimi o, maliyyə dəstəyinin üstünlüyü ilə bağlı fərziyyələrə qarşı çıxmaqla ədəbiyyata töhfə verir. Gələcək tədqiqatlar səbəb əlaqəsini qurmaq və mədəniyyətlərarası müqayisə aparmaq üçün uzununa dizaynları qəbul etməlidir.

Açar sözlər: valideyn dəstəyi, universitetə giriş, Azərbaycan, emosional dəstək, səbəb əlaqəsi, uzununa dizaynlar

 


Baxış: 302