DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/115/177-185
Aydan Ələkbərova (Babayeva)
Xəzər Universiteti
magistrant
https://orcid.org/0009-0000-9234-9370
aydann.babayeva@gmail.com
Valideyn dəstəyinin universitet qəbul imtahan müvəffəqiyyətinə
təsiri: Azərbaycanda təhsil
Xülasə
Hill və Tyson (2009) çərçivəsinə əsaslanaraq və genişləndirərək, tədqiqat çoxsaylı reqressiya və ANOVA istifadə edərək 104 iştirakçının məlumatlarını təhlil edir. Nəticələr göstərir ki, emosional dəstəyin (β = 0.38, p < 0.001) akademik nailiyyətlərə maddi dəstəkdən (β = 0.25, p = 0.015) daha güclü təsiri var. İnteqrasiya edilmiş maliyyə-emosional dəstək əhəmiyyətli təsir göstərməmişdir (p = 0.142). Şəhər yerlərində olan tələbələr kənd yerlərindəkilərdən (orta = 2.89) əhəmiyyətli dərəcədə yüksək (orta = 3.61) bal toplayıblar (F = 4.31, p = 0.016). Cins və ya gəlir qrupları arasında heç bir fərq aşkar edilməmişdir. Tədqiqat təhsil siyasətlərində emosional dəstək proqramlarına (məsələn, stressin idarə edilməsi, mentorluq) üstünlük verilməsinin vacibliyini vurğulayır. Əsas məhdudiyyətlərə mədəni spesifiklik (Azərbaycana yönəlmiş məlumatlar) və öz hesabatında qərəzlilik daxildir. Valideyn dəstəyi komponentlərini ayıran ilk Azərbaycan mərkəzli tədqiqat kimi o, maliyyə dəstəyinin üstünlüyü ilə bağlı fərziyyələrə qarşı çıxmaqla ədəbiyyata töhfə verir. Gələcək tədqiqatlar səbəb əlaqəsini qurmaq və mədəniyyətlərarası müqayisə aparmaq üçün uzununa dizaynları qəbul etməlidir.
Açar sözlər: valideyn dəstəyi, universitetə giriş, Azərbaycan, emosional dəstək, səbəb əlaqəsi, uzununa dizaynlar