Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI:  https://doi.org/10.36719/2663-4619/113/267-270

Arzu Paşayeva

Bakı Dövlət Universiteti

https://orcid.org/0000-0003-3398-837X

pasayeva-1969@mail.ru

Xanımbacı Məmmədova

Bakı Dövlət Universiteti

magistrant

https://orcid.org/0009-0006-3738-5452

memmedovaxanimbaci549@gmail.com

 

Üzvi kimyanin tədrisində innovativ praktik metodlar və şagirdlərin

müstəqil kreativliyinə müasir koqnitiv yanaşmalar

 

Xülasə

Bu məqalədə üzvi kimyanın tədrisində innovativ praktik metodların istifadəsi və şagirdlərin müs­təqil kreativliyinin inkişafına təsir edən müasir koqnitiv yanaşmalardan bəhs edilir. Təhsil sisteminin inkişafında interaktiv metodların rolu araşdırılır və yeni pedaqoji strategiyaların şagirdlərin tədqiqat bacarıqlarını formalaşdırmasına təsiri vurğulanır.

Müasir dövrdə kimya dərslərində yaradıcı düşüncəni inkişaf etdirmək üçün yalnız ənənəvi yanaş­malar kifayət etmir, buna görə də interaktiv və problem yönlü öyrənmə metodlarına üstünlük verilməlidir. Bu məqalə, həmçinin, laboratoriya təcrübələri, eksperimentlər, STEM yanaşması və problemyönlü öyrənmə kimi metodların şagirdlərin bilik və bacarıqlarına təsirini təhlil edir. Eyni zamanda, tələbəmərkəzli yanaşmaların onların analitik düşünmə və yaradıcı həll yolları tapma qabi­liyyətini necə inkişaf etdirdiyini müzakirə edir

Açar sözlər: üzvi kimyanın tədrisi, innovativ metodlar, praktik yanaşmalar, koqnitiv yanaşmalar, kreativlik, problem yönlü öyrənmə, STEM, interaktiv təhsil

 


Baxış: 119