DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/113/267-270
Arzu Paşayeva
Bakı Dövlət Universiteti
https://orcid.org/0000-0003-3398-837X
pasayeva-1969@mail.ru
Xanımbacı Məmmədova
Bakı Dövlət Universiteti
magistrant
https://orcid.org/0009-0006-3738-5452
memmedovaxanimbaci549@gmail.com
Üzvi kimyanin tədrisində innovativ praktik metodlar və şagirdlərin
müstəqil kreativliyinə müasir koqnitiv yanaşmalar
Xülasə
Bu məqalədə üzvi kimyanın tədrisində innovativ praktik metodların istifadəsi və şagirdlərin müstəqil kreativliyinin inkişafına təsir edən müasir koqnitiv yanaşmalardan bəhs edilir. Təhsil sisteminin inkişafında interaktiv metodların rolu araşdırılır və yeni pedaqoji strategiyaların şagirdlərin tədqiqat bacarıqlarını formalaşdırmasına təsiri vurğulanır.
Müasir dövrdə kimya dərslərində yaradıcı düşüncəni inkişaf etdirmək üçün yalnız ənənəvi yanaşmalar kifayət etmir, buna görə də interaktiv və problem yönlü öyrənmə metodlarına üstünlük verilməlidir. Bu məqalə, həmçinin, laboratoriya təcrübələri, eksperimentlər, STEM yanaşması və problemyönlü öyrənmə kimi metodların şagirdlərin bilik və bacarıqlarına təsirini təhlil edir. Eyni zamanda, tələbəmərkəzli yanaşmaların onların analitik düşünmə və yaradıcı həll yolları tapma qabiliyyətini necə inkişaf etdirdiyini müzakirə edir
Açar sözlər: üzvi kimyanın tədrisi, innovativ metodlar, praktik yanaşmalar, koqnitiv yanaşmalar, kreativlik, problem yönlü öyrənmə, STEM, interaktiv təhsil