DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/113/38-42
Arzu Paşayeva
Bakı Dövlət Universiteti
https://orcid.org/0000-0003-3398-837X
pasayeva-1969@mail.ru
Xanımbacı Məmmədova
Bakı Dövlət Universiteti
magistrant
https://orcid.org/0009-0006-3738-5452
memmedovaxanimbaci549@gmail.com
Üzvi kimya dərslərində şagirdlərin kompetensiya fəaliyyətinin
formalaşmasında laboratoriya işlərinə yaradıcı yanaşma
Xülasə
Bu məqalədə üzvi kimya dərslərində laboratoriya işlərinin yaradıcı yanaşma ilə təşkilinin şagirdlərin kompetensiyalarının formalaşmasına təsiri araşdırılır. Ənənəvi laboratoriya təcrübələrinin innovativ üsullarla zənginləşdirilməsi, problem həll etmə bacarıqlarının inkişafı və müstəqil tədqiqat aparma vərdişlərinin aşılanması kimi aspektlər nəzərdən keçirilmişdir. Məqalədə laboratoriya işlərinin şagirdlərin tənqidi düşüncə, praktik bacarıqlar və elmi araşdırma qabiliyyətlərini inkişaf etdirməsinə dair nümunələr təqdim olunur. Təhlil edilən yanaşmalar müasir kimya tədrisinin effektivliyini artırmaqla yanaşı, şagirdlərin elmi proseslərə marağını artırır və onların yaradıcı potensialını üzə çıxarır.
Açar sözlər: üzvi kimya, laboratoriya işləri, kompetensiya yanaşması, yaradıcı təlim, eksperimental tədris, STEM, tənqidi düşüncə