https://doi.org/10.36719/2706-6185/43/99-101
Meyizgul Suyundukova
- Toktonəliyev adına kollec
aspirant
ms.suiundukova88@gmail.com
STEAM səriştəli yanaşmanın nəzəri tədqiqi
Xülasə
Bu məqalə STEAM yanaşmasının nəzəri əsaslarını və onun tələbələrin kompetensiyalarının inkişafındakı rolunu araşdırır. Məqalədə yanaşmanın əsas komponentləri və üstünlükləri, həmçinin bu metodologiyanın tətbiqi zamanı təhsil sisteminin üzləşdiyi çətinliklər təhlil edilir. Bundan əlavə, məqalədə Qırğızıstan və beynəlxalq səviyyədə STEAM tətbiqinin nümunələri təqdim olunur. Gələcəkdə yaradıcı və tənqidi düşünmə qabiliyyətinə malik mütəxəssislərin hazırlanmasında STEAM yanaşmasının əhəmiyyəti vurğulanır.
Açar sözlər: STEAM yanaşması, inteqrativ təhsil, kompetensiya, innovasiya, təhsil, tənqidi düşüncə