Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI:  https://doi.org/10.36719/2663-4619/120/9-14

Firədun İbrahimov

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Şəki filialı

pedaqoji elmlər doktoru

https://orcid.org/0000-0002-0775-1048

firedun.ibrahimov55@gmail.com

Mehriban Kərimova

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin Şəki filialı

https://orcid.org/0000-0002-2944-9295

kerimova.mexriban@mail.ru

 

Şagirdlərin texnoloji savadlılığının, informasiya mədəniyyətinin, intellektual bacarıqlarının inkişafına təsir göstərən mühitin tənzimlənməsi istiqamətləri

 

Xülasə

 

Tədqiqat işində göstərilir ki, texno-demokratik informasiya cəmiyyətində yaşayan hər kəsin in­tellektual və yaradıcı fəaliyyət göstərməsi üstün təlabata çevrilir. Bunun üçün bu cəmiyyətin hər bir üzvünün intellektual bacarıqların subyekti səviyyəsinə yüksəlməsi arzuolunandır, onlar in­formasiya mədəniyyətinə və texnoloji savadlılığa malik olmalıdırlar. Tədqiqat işində şagirdlərin texnoloji sa­vadlılığının və informasiya mədəniyyətinin formalaşması üçün səmərəli mühit sərgiləyən “Təhsil 4.0”-ın xüsusiyyətləri, bu sistemdə formalaşdırılması zəruri olan intellektual bacarıqların müəyyən məntiqi əsasla formalaşdırılmış qrupları təqdim edilmişdir. Tədqiqat işində diqqətə çatdırılır ki, bu tapşırıqlar müxtəlif intellektual bacarıqların strukturunun modelləşdirilməsi prinsipi əsasında tərtib edilir. Təhsilalanlar onları yerinə yetirdikcə öz işinin məqsədini müəyyən etmək, bu baxımdan tədris materialını sistemləşdirmək, müstəqil surətdə material toplamaq və s. kimi intellektual bacarıqlara yiyələnirlər. İşdə şagirdlərin texnoloji savadlılığının və informasiya mədəniyyətinin formalaşdırıl­ması və inkişafı məqsədi ilə tətbiq ediləcək tapşırıqların seçilməsi, sistemə salınması və onların üzərində təhsilalanların fəaliyyətinin təşkil olunmasında zəruri olan, əldə rəhbər tutulmalı didaktik prinsiplərə diqqət yönəldilmişdir.

Açar sözlər: texnoloji savadlılıq, informasiya mədəniyyəti, intellektual bacarıqlar, metakoqnitiv bacarıqlar, yaradıcı təfəkkür, ideya, tapşırıq


Baxış: 244