https://doi.org/10.36719/2663-4619/112/40-44
Xatirə Məmmədova
Naxçıvan Dövlət Universiteti
https://orcid.org/0009-0000-3739-032X
hxatirem@gmail.com
Qrammatikanın və yazı bacarıqlarının təkmilləşdirilməsində
süni intellektin rolu
Xülasə
Son illərdə süni intellekt (AI) müxtəlif sahələrdə, o cümlədən təhsildə inqilab etdi. Ən əhəmiyyətli irəliləyişlərdən biri onun dil öyrənmə prosesinə inteqrasiyası olub, öyrənənlərə öz bacarıqlarını artırmaq üçün innovativ alətlər təklif edir. Süni intellektlə işləyən tətbiqlər fərdiləşdirilmiş öyrənmə təcrübəsi, real vaxt rejimində rəy və interaktiv əlaqə təmin edərək, dil öyrənilməsini daha səmərəli və əlçatan edir. Bu məqalə AI-nin dil öyrənməsinə təsirini araşdırır, onun üstünlüklərini, problemlərini və müasir təhsilin formalaşmasında gələcək potensialını vurğulayır. Bir çox insan süni intellektdən xarici və ikinci dil öyrənmək üçün istifadə edir. Bu müqavilə üçün müxtəlif populyar tətbiqlər var. chat gpt kimi; duolingo və s. Dil öyrənmə prosesində AI-nin inteqrasiyası artan əlçatanlıq, fərdiləşdirilmiş öyrənmə yolları və simulyasiya edilmiş mühitdə dil bacarıqlarını tətbiq etmək bacarığı kimi çoxsaylı üstünlüklər təklif edir. Bu üstünlüklərə baxmayaraq, insanlar arasında qarşılıqlı əlaqənin təkrarlanmasında dəqiqlik, mədəni nüanslar və AI-nın məhdudiyyətləri ilə bağlı narahatlıqlar da daxil olmaqla problemlər qalmaqdadır.
Açar sözlər: süni intellekt, qrammatikanın öyrənilməsi, yazı bacarığı, müasir tətbiqlər, dil problemləri