Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

https://doi.org/10.36719/2663-4619/112/40-44

Xatirə Məmmədova

Naxçıvan Dövlət Universiteti

https://orcid.org/0009-0000-3739-032X

hxatirem@gmail.com

 

Qrammatikanın və yazı bacarıqlarının təkmilləşdirilməsində

süni intellektin rolu

 

Xülasə

Son illərdə süni intellekt (AI) müxtəlif sahələrdə, o cümlədən təhsildə inqilab etdi. Ən əhəmiyyətli irəliləyişlərdən biri onun dil öyrənmə prosesinə inteqrasiyası olub, öyrənənlərə öz bacarıqlarını artırmaq üçün innovativ alətlər təklif edir. Süni intellektlə işləyən tətbiqlər fərdiləşdirilmiş öyrənmə təcrübəsi, real vaxt rejimində rəy və interaktiv əlaqə təmin edərək, dil öyrənilməsini daha səmərəli və əlçatan edir. Bu məqalə AI-nin dil öyrənməsinə təsirini araşdırır, onun üstünlüklərini, problemlərini və müasir təhsilin formalaşmasında gələcək potensialını vurğulayır. Bir çox insan süni intellektdən xarici və ikinci dil öyrənmək üçün istifadə edir. Bu müqavilə üçün müxtəlif populyar tətbiqlər var. chat gpt kimi; duolingo və s. Dil öyrənmə prosesində AI-nin inteqrasiyası artan əlçatanlıq, fərdiləşdirilmiş öyrənmə yolları və simulyasiya edilmiş mühitdə dil bacarıqlarını tətbiq etmək bacarığı kimi çoxsaylı üstünlüklər təklif edir. Bu üstünlüklərə baxmayaraq, insanlar arasında qarşılıqlı əlaqənin təkrarlanmasında dəqiqlik, mədəni nüanslar və AI-nın məhdudiyyətləri ilə bağlı narahatlıqlar da daxil olmaqla problemlər qalmaqdadır.

Açar sözlər: süni intellekt, qrammatikanın öyrənilməsi, yazı bacarığı, müasir tətbiqlər, dil problemləri



Baxış: 285