DOI: https://doi.org/10.36719/2789-6919/45/234-238
Vüsalə Hüseynova
Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi Təhsil İnstitutu
https://orcid.org/0000-0002-9114-8953
huseynova.vusale87@gmail.com
Python və AlpLogo proqramlaşdırma dillərinin tətbiqi perspektivləri
Xülasə
Rəqəmsallaşan müasir cəmiyyətdə proqramlaşdırma bacarıqları təkcə təhsil sistemində deyil, həm də müxtəlif sənaye sektorlarında əsas səlahiyyətlərdən birinə çevrilib. Bu bacarıqlar indi təkcə informasiya texnologiyaları sahəsində peşəkarlar üçün deyil, həm də müxtəlif təcrübə sahələrində olan şəxslər üçün vacibdir. Bu məqalə təhsildə geniş istifadə olunan yüksək səviyyəli, çox yönlü proqramlaşdırma dili olan Python və ibtidai və orta məktəb səviyyələrində alqoritmik və məntiqi təfəkkürün inkişafı üçün nəzərdə tutulmuş vizual və intuitiv proqramlaşdırma mühiti AlpLogo-nun müqayisəli təhlilini təqdim edir.
Tədqiqat tələbələrin inkişafına kömək edən texnoloji səriştələrə xüsusi diqqət yetirməklə, hər iki proqramlaşdırma mühitinin funksionallığını, istifadəyə yararlılığını və təhsil inteqrasiya potensialını araşdırır. Python-un peşəkar imkanları, platformalar arasında geniş tətbiqi və real layihələr üçün uyğunluğu onun təhsil kontekstində dəyərini artırır. Digər tərəfdən, AlpLogo-nun sadə interfeysi və vizual proqramlaşdırma yanaşması, xüsusən gənc tələbələrin interaktiv və oyunlaşdırılmış üsullarla proqramlaşdırma ilə məşğul olması üçün effektiv vasitə rolunu oynayır.
Bu məqalənin əsas məqsədi həm Python, həm də AlpLogo-nun təhsildəki rollarını, üstünlüklərini və gələcək perspektivlərini araşdırmaqdır. Bundan əlavə, bu iki proqramlaşdırma yanaşmasının bir-birini necə tamamlaya biləcəyini və müxtəlif yaş qruplarına uyğunlaşdırıla biləcəyini vurğulamaq məqsədi daşıyır, metodoloji cəhətdən müxtəlif və inkişaf baxımından uyğun öyrənmə təcrübələri təklif edir.
Açar sözlər: Alqoritm, Python, AlpLogo, proqramlaşdırma təhsili, rəqəmsal bacarıqlar