DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/113/178-183
Fain Mövlanov
Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti
magistrant
https://orcid.org/0009-0003-3028-9677
fain.movlanov@mail.ru
Müasir mağazalarda satış sahəsinin planlaşdırılmasının nəzəri əsasları
Xülasə
Müasir mağazalarda satış sahəsinin planlaşdırılması, coğrafi bölgələr üzrə satış resurslarının optimal paylanması ilə gəliri və bazarı əhatə etməyi maksimum dərəcədə artırmağı hədəfləyən strateji bir prosesdir. Bu planlaşdırma prosesi satış mütəxəssislərinə effektiv yanaşmalar və strategiyalar təqdim edərək, daha effektiv iş aparmağa və nəticələri yaxşılaşdırmağa imkan verir. Satış sahəsinin planlaşdırılması bir çox amili nəzərə alaraq həyata keçirilir, məsələn, bazar imkanları, coğrafi ərazi, müştəri tələbi və gəlirlilik tarixi məlumatlar. Müasir dövrdə mağaza planlaması həmçinin qabaqcıl texnologiyalar və dizayn strategiyalarını əhatə edir. Satış sahələrində tətbiq edilən innovasiyalar arasında təcrübəli pərakəndə satış yerləri, ağıllı texnologiyaların inteqrasiyası və mağazadaxili mağaza anlayışları yer alır. Bu yanaşmalar pərakəndə satışın gəlirliliyini artırmağa yönəlmiş müxtəlif nəzəri çərçivələrdən faydalanır. Bunlara dinamik imkanlar çərçivəsi, inovasiya nəzəriyyəsi, pərakəndə həyat dövrü nəzəriyyəsi, altı qüvvə modeli nəzəriyyəsi, bazar strategiyasının mənfəət təsiri (PIMS) və Delta modeli nəzəriyyəsi daxildir. Bu nəzəriyyələr pərakəndə satış strateqiyasının təkmilləşdirilməsi və müştəri mərkəzli yanaşmaların inkişafı üçün əhəmiyyətli rol oynayır.
Açar sözlər: satış sahəsinin planlaşdırılması, satış strategiyaları, satış performansı, rəqəmsal ticarət, innovasiya nəzəriyyəsi, bazar strategiyası