Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI:  https://doi.org/10.36719/2663-4619/120/20-23

Yeganə Məmmədova

Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru

https://orcid.org/0000-0001-8319-8849

yeganememmedova.doc@gmail.com

 

Məktəbəqədər dövrdə oyun və ünsiyyətin inkişafetdirici rolu

 

Xülasə

 

Məktəbəqədər yaş mərhələsi uşağın psixoloji inkişafında və şəxsiyyətinin formalaşmasında başlanğıc nöqtədir, eyni zamanda cəmiyyətə inteqrasiyaya hazırlıq prosesidir. Bu dövrdə uşaqların əsas fəaliyyət növü kimi oyun mühüm yer tutur. Oyun onların gündəlik həyatının əsas hissəsinə çevrilir və emosional, sosial inkişafı stimullaşdırır. Bu yaş mərhələsində oyunla yanaşı, ünsiyyət formaları da uşağın şəxsiyyətinin təşəkkülündə böyük rol oynayır.

Oyun prosesində uşaq ilk olaraq sosial əlaqələrin sadə formaları ilə tanış olur. Yaşıdları və böyüklərlə qarşılıqlı münasibət qurmaq bacarıqları – təşəbbüskarlıq, ünsiyyətə meyillilik – oyun fəaliyyəti zamanı inkişaf edir. Uşağın şəx­siyyət kimi formalaşmasının ilkin addımı onun doğulduğu ilk günlərdən böyüklərlə qurduğu emo­sional əlaqələrdir. Zaman keçdikcə bu ünsiyyət formaları daha mürəkkəb sosial fəaliyyətlər – oyun­lar, təlim və əmək prosesi ilə genişlənir. Ailə və təhsil mühiti uşağın həyatını elə təşkil etməlidir ki, müxtəlif fəaliyyət növləri bir-birini tamamlasın və psixi inkişaf üçün zəngin mühit yaratsın.

Açar sözlər: erkən yaş dövrü, şəxsiyyətin formalaşması, fəaliyyət növləri, oyun, sosial ünsiyyət


Baxış: 248