Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI:  https://doi.org/10.36719/2663-4619/115/56-60

Munojat Umarəliyeva

Fərqanə Dövlət Universiteti

https://orcid.org/0009-0003-7378-3237

umunojat1@gmail.com

 

EFL öyrənənlərdə özü müstəqil öyrənmə və mədəniyyətlərarası

kommunikativ səriştə: problemlər və dəstək strategiyaları

 

Xülasə

 

Qloballaşan dünyada xarici dil kimi İngilis dili (EFL) öyrənənlərdən yalnız dil bacarıqlarını deyil, həm də mədəniyyətlərarası ünsiyyət bacarıqlarını (ICC) inkişaf etdirmələri gözlənilir. Bu məqalədə ICC-nin inkişafında özünüidarə olunan öyrənmənin (SDL) rolu və bu prosesdə tələbələrin qarşılaşdığı əsas çətinliklər, o cümlədən motivasiya əksikliyi, məhdud mədəniyyətlərarası resurslara çıxış, rəqəmsal savadlılıq problemləri və ənənəvi tədris metodlarının təsiri araşdırılır. Məqalədə müəllimlər və təhsil müəssisələri üçün SDL-i dəstəkləyən effektiv strategiyalar — mərhələli öyrənmə, rəqəmsal hazırlıq, tələbələrarası əməkdaşlıq və virtual mübadilə vasitəsilə mədəniyyətlərarası təcrübələrin təşkili təklif olunur. Avtonomiyanı təşviq edən mühitin yaradılması və strukturlaşdırılmış geribildirim sisteminin tətbiqi müstəqil və mədəniyyətlərarası bacarıqlı kommunikatorların formalaşmasına xidmət edə bilər.

Açar sözlər: EFL öyrənənləri, özü müstəqil öyrənmə, mədəniyyətlərarası ünsiyyət bacarığı, öyrənən avtonomiyası, rəqəmsal savadlılıq, motivasiya, virtual mübadilə

 


Baxış: 305