DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/115/56-60
Munojat Umarəliyeva
Fərqanə Dövlət Universiteti
https://orcid.org/0009-0003-7378-3237
umunojat1@gmail.com
EFL öyrənənlərdə özü müstəqil öyrənmə və mədəniyyətlərarası
kommunikativ səriştə: problemlər və dəstək strategiyaları
Xülasə
Qloballaşan dünyada xarici dil kimi İngilis dili (EFL) öyrənənlərdən yalnız dil bacarıqlarını deyil, həm də mədəniyyətlərarası ünsiyyət bacarıqlarını (ICC) inkişaf etdirmələri gözlənilir. Bu məqalədə ICC-nin inkişafında özünüidarə olunan öyrənmənin (SDL) rolu və bu prosesdə tələbələrin qarşılaşdığı əsas çətinliklər, o cümlədən motivasiya əksikliyi, məhdud mədəniyyətlərarası resurslara çıxış, rəqəmsal savadlılıq problemləri və ənənəvi tədris metodlarının təsiri araşdırılır. Məqalədə müəllimlər və təhsil müəssisələri üçün SDL-i dəstəkləyən effektiv strategiyalar — mərhələli öyrənmə, rəqəmsal hazırlıq, tələbələrarası əməkdaşlıq və virtual mübadilə vasitəsilə mədəniyyətlərarası təcrübələrin təşkili təklif olunur. Avtonomiyanı təşviq edən mühitin yaradılması və strukturlaşdırılmış geribildirim sisteminin tətbiqi müstəqil və mədəniyyətlərarası bacarıqlı kommunikatorların formalaşmasına xidmət edə bilər.
Açar sözlər: EFL öyrənənləri, özü müstəqil öyrənmə, mədəniyyətlərarası ünsiyyət bacarığı, öyrənən avtonomiyası, rəqəmsal savadlılıq, motivasiya, virtual mübadilə