Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI:  https://doi.org/10.36719/2663-4619/123/27-30

Sevda Kadiyeva

Azərbaycan Tibb Universiteti

filologiya üzrə fəlsəfə doktoru

https://orcid.org/0009-0003-1969-9405

seva.kadi@mail.ru

 

Əcnəbi tələbələrə Azərbaycan dilinin öyrədilməsinin əsas meyarları

 

Xülasə

 

Azərbaycanın təhsil sistemində daim köklü dəyişikliklər baş verir. Respublika rəhbərliyi təhsilin inkişafı, keyfiyyətinin yüksəldilməsi, dünyanın ən qabaqcıl ölkələrindəki təhsil səviyyəsinə yüksəldilməsi üçün əlindən gələni edir, həm maddi, həm də mənəvi dəstək göstərir. Məqalədə əcnəbi tələbələrə Azərbaycan dilinin öyrədilməsinin müasir tələblərə uyğun aparılan metod və üsullardan danışılır. Müxtəlif ölkələrdən gələn əcnəbi tələbələrin sayının artması Azərbaycan dilinin tədrisində yeni metodlar və imkanlar tətbiq etməyi tələb edir. Əcnəbi tələbələrə Azərbaycan dilinin tədrisi hərtərəfli xarakter daşıyır. Dərslərdə tələbələrin oxu, dinləmə, danışıq və yazıda zəruri dil və nitq bacarıqlarının formalaşdırılması yolu ilə əldə edilən praktiki, tərbiyəvi və inkişaf etdirici məqsədlər ehtiva edilir. Hər bir nitq fəaliyyəti növündə bilik və bacarıqların inkişafı dinləmə, danışma, oxuma və yazma arasında sıx əlaqə nəzərə alınmaqla müəyyən spesifikliyə malikdir. Sistemlilik, ardıcıllıq, məlumatlılıq, əlçatanlıq, davamlılıq, ana dilinin nəzərə alınması, kommunikativ diqqət, tələbələrin şifahi və yazılı peşəkar nitqinin formalaşdırılması, peşəkar situasiyalarda nitq bacarıqlarının inkişafı, həm eyni, həm də müxtəlif peşə sahibləri ilə dialoq aparmağın öyrədilməsi dil tədrisinin əsas prinsipləri və məqsədidir.

Açar sözlər: əcnəbi, dinləmə, danışma, oxuma, yazma, inkişaf, metod

 

 


Baxış: 147