Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/91/105-110

Gülcahan Quluzadə

                       Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universiteti

magistrant

gulcahanquluzade@gmail.com


AZƏRBAYCANDA BOLONYA PROSESİ: TƏLƏBƏYÖNÜMLÜ TƏHSİL


Xülasə

Tələbəyönümlü təhsil Bolonya prosesinin diqqət mərkəzində olan əsas məsələlərdən biridir. 2003-cü ildən bəri Berlin, Bergen, London və digər ölkə nazirləri konfranslarında bu məsələ müzakirə olunaraq ölkələrin tələbəyönümlü təhsil ilə bağlı durumları təhlil edilmişdir. Bu məqalədə tələbəyönümlü təhsilin mahiyyəti, müsbət və mənfi cəhətləri, tənqidi yanaşmaları müzakirə olunur. Müxtəlif ədəbiyyatlarda tələbəyönümlü təhsillə bağlı edilən araşdırmalar müzakirə olunur. Avropa Standart və təlimatlarında tələbəyönümlü təhsilin əhəmiyyətinə dair təlimatlara baxılır. Ölkədə bununla bağlı aparılan araşdırmaların nəticələrinə yer verilir. Nəticələr əsasında aşkar olunan müsbət və mənfi tərəflər diqqətə çatdırılır. 

Açar sözlər: Bolonya prosesi, tələbəyönümlü təhsil, keyfiyyət təminatı, öyrənmə metodları, fəal öyrənmə



Guljahan Guluzada

Azerbaijan State Pedagogical University

master student

gulcahanquluzade@gmail.com


Bologna Process in Azerbaijan: Student-centred learning


Abstract

Student-centred education is one of the main issues in the focus of the Bologna process. Since 2003, this issue has been discussed at Berlin, Bergen, London and other ministerial conferences, and the countries' situations related to student-oriented education have been analyzed. This article discusses the nature, pros and cons, and critical approaches of student-centred education. Research on student-oriented education is discussed in various works of literature. European Standards and guidelines consider guidelines on the importance of student-centred education. The results of the research conducted in this regard in the country are included. Based on the results, positive and negative aspects are highlighted.

Keywords: Bologna process, student-centred learning, quality assurance, learning methodologies, active learning



Baxış: 613