Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007
Sevda Pirəli qızı Abulova
Bakı Slavyan Universiteti
baş müəllim
seva-abulova@mail.ru
Aida Qafur qızı Mamedova
Bakı Slavyan Universiteti
mamedowo2001@gmail.com
Tamilla Elmar qızı Muradova
Bakı Slavyan Universiteti
tamilla.muradova02.@gmail.com
Dilarə Məmməd qızı Məmmədova
mamedovadilara 2002@gmail.com

RİYAZİYYATIN İBTİDAİ KURSUNDA HƏNDƏSİ FİQURLARIN
 PERİMETR VƏ SAHƏSİNİN ÖYRƏDİLMƏSI
Xülasə
Perimetrin və sahənin, perimetrin və sahənin ölçüləri və ölçüləri haqqında fikir yaratmaq, uzunluq vahidləri, düz xətt seqmentinin ölçülməsi və ölçülməsi haqqında fikirlərin qurulması üzərində işləməyə bənzəyir. Məhz sahələrin, uzunluqların, həcmlərin ölçülməsi kəmiyyətin xarakterik xassəsinə müəyyən ədədin qarşı qoyulması üsullarının riyazi konstruksiyalarındandır. Şagirdlərin obyektləri müqayisə etmək, onların oxşarlığını və fərqini üzə çıxarmaq, təsnif etmək, onlar üzərində əməllərin öyrədilməsi ilə bağlıdır.
“Sahə” yekun yastı fiqur kimi təqdim edilir və birinci mərhələdə “sahə” sözündən istifadə etmədən şagirdlər daha böyük və ya kiçik fiqurların görünüşünün təsviri ilə müqayisə edilir.
Açar sözlər: həndəsə,ibtidai sinif ,perimetr, sahə , şagird, üçbucaq

Sevda Pirali Abulova
Aida Qafur Mamedova
Tamilla Elmar Muradova
Dilara Mammad Mammadova

Teaching the perimeter and area of geometic figures in the primary course of mathematics
Abstract
The idea of perimeter and area measurement, measurement of the perimeter and area, and the dimensions of the unit are similar to the creation of imaginations about the length, measurement and measurement units of the straight line segment. The measurement of areas, lengths and volumes is one of the mathematical constructions of the methods of contrasting a certain number with the characteristic property of a quantity. It is about comparing students' objects, identifying their similarities and differences, classifying them, and teaching them actions.
The field is represented as a finite plane property and, at the first stage, , students are comparing it to detect that large or smaller figures are different.
Key words: area, geometry, perimeter, primary school, pupil, triangle.







Baxış: 1012