Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007
Qənirə Balaşirin qızı Balakişiyeva
Bakı Mühəndislik Universiteti
kimya üzrə fəlsəfə doktoru
ganiradashdiyeva@gmail.com
Arzu Əbülfət qızı Paşayeva
Bakı Dövlət Universiteti
fəlsəfə doktoru üzrə dissertant
Pasayeva-1969@mail.ru
Aysu Rabil qızı Mehdizadə
Bakı Dövlət Universiteti
magistrant
murad.mzade2001@gmail.com

KİMYANIN TƏDRİSİNDƏ FƏNLƏRARASI İNTEQRATİV ƏLAQƏLƏRİN YARANMASI
Xülasə
Şagirdlərin geniş dünyagörüşə malik bir şəxsiyyət kimi formalaşması elm və təhsilin hansı səviyyədə yaxınlaşması ilə şərtlənir. Məqalədə elmin müasir dünyanın mütərəqqi inkişafına inteqrasiyası problemi,elmi kəşflər sahəsinin, ya da düşüncə məkanının genişlənməsi ilə bağlı hadisələrin əhatə olunmasıdır. Elmi əsaslarla sübut edilmiş fənlərarası əlaqələrin nəzəri və praktiki aspektləri təqdim olunur. Bundan əlavə, məqalədə inteqrasiya prosesi üçün yeni metodların tətbiqini təklif edir. Məqalədə müasir dövrdə ən çox işlədilən inteqrasiya anlayışı, onun mahiyyəti, səviyyələri barədə məlumat verilir, digər fənlərlə yanaşı kimya fənni kurikulumunda da inteqrasiyanın əsas prinsip kimi nəzərə alınması qeyd olunur. Kimya dərslərində inteqrasiyadan və inteqrativ kurikulumdan istifadənin zəruriliyi göstərilir.Kimya dərsləri inteqrasiya və inteqrasiya olunmuş kurrikulumdan istifadənin zəruriliyini nümayiş etdirir.

Açar sözlər: inteqrasiya, fənn kurikulumu, fənlərarası inteqrasiya, fərqləndirmə, elmi biliklər, dünyagörüşü, şagird şəxsiyyəti, orta məktəb,inteqrativlik




Baxış: 1539