Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007
Günay Şakir qızı Süleymanova
gunayshakir83@gmail.com
Azərbaycan Dillər Universiteti


İNGİLİS DİLİNİN TAPŞIRIQ-ƏSASLI TƏDRİSİNDƏ
MÜƏLLİM VƏ TƏLƏBƏ ROLU

Açar sözləri: Dil tədrisi, metodlar, kommunikativ metodologiya, tapşırıq, tapşırıq-əsaslı tədris, dil öyrənilməsi

The role of teacher and student in the task-based approach in teaching English 
Summary

This article investigates the different opportunities of the task-based approach in teaching target language. In this article the recent works on the task-based approach  are shown   with  its advantages  and   appearances in  detail.The role of teacher and student in the task-based approach is especially researched by giving some examples. 

Key words: language teaching, methods, communicative methodology, task, task-based approach, language learning 






Baxış: 878