Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007
Mehparə Kamran qızı Əhmədova
Naxçıvan Dövlət Universiteti
ehmedovamehpare69@gmail.com

SAĞLAMLIQ İMKANLARI MƏHDUD OLAN UŞAQLARIN TƏHSİLİNİN
YARANMASI TARİXİ VƏ İNKIŞAFINA NƏZƏRİ BAXIŞ
Xülasə
Məqalədə sağlamlıq imkanları məhdud olan uşaqların təhsilinin yaranması tarixi və inkişafından bəhs edilir. Sağlamlıq imkanları məhdud olan şəxslərin inklüziv təhsilə cəlb olunması yolları araşdırılmış, onların cəmiyyətə inteqrasiyası, bu sahədə dövlət tərəfindən qəbul edilmiş proqramlar və onlar üçün maneəsiz mühitin yaradılması ilə bağlı gələcək addımların müəyyənləşdirilməsi açıqlanılır. Göstərilir ki, hər bir uşaq inklüziv təhsil imkanından yararlanaraq onları əhatə edən cəmiyyətdən ayrılmadan, cəmiyyətin fəal üzvünə çevrilməli, heç bir uşaq əlilliyinə görə təhsildən, cəmiyyətdən kənarda qalmamalıdır.          
Sonda əsaslandırılır ki, sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin rastlaşdığı bir çox problem var ki, onlar inkluziv cəmiyyətin yaranmasına və ümumiyyətlə təhsilli əhalinin yetişməsində ciddi çətinliklər yaradır. Ölkəmizdə inkluziv təhsil sisteminin mövcud olmaması başlıca problemlərdəndir. Qeyd olunur ki, Sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların həyatında ciddi irəliləyişlərə səbəb ola biləcək əsas amillərdən biri də müyəssər infrastrukturun yaradılmasıdır. Belə ki, müyəssər infrastrukturun olmadığı bir şəraitdə təhsillə bağlı proqramlar heç bir ciddi effekt verə bilməz.
Açar sözlər: İnkluziv təhsl, sağlamlıq imkanları məhdud olan uşaqlar, xüsusi məktəblər, təlim-tərbiyə, ümumtəhsil məktəbləri

Theoretical review of the emergence history and development 
of education for children with disabilities    
Summary
The article discusses the history and development of education for children with disabilities. Ways to involve people with disabilities in inclusive education are explored, their integration into society, programs adopted by the state in this area and the identification of future steps to create a barrier-free environment for them are announced. It is stated that every child should take advantage of the opportunity for inclusive education and become an active member of society without being separated from the society that surrounds them, and no child should be excluded from education and society due to disability.
In conclusion, it is argued that there are many problems faced by people with disabilities that pose serious challenges to the development of an inclusive society and to the development of an educated population in general. One of the main problems in our country is the  lack of an inclusive education system. It is noted that one of the main factors that can lead to significant improvements in the lives of children with disabilities is the creation of accessible infrastructure. Thus, in the absence of accessible infrastructure, education-related programs cannot have any serious effect.
Key words: Inclusive education, children with disabilities, special schools, education, secondary schools




Baxış: 839