Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007

DOI: https://doi.org/10.36719/2663-4619/91/76-81

Shafag Valiyeva 

Baku Engineering University 

sbabayeva@beu.edu.az


STRATEGIES OF TEACHING AND LEARNING VOCABULARY


Abstract

Vocabulary is the fundamental part of language, so its mastery is one of the significant components in acquiring a second or foreign language. Also, it is one of the major challenges that foreign language learners face during the process of learning a language. One way to alley the problem is to assist students in becoming independent learners during the course of L2 vocabulary learning. Hence the best way to be fully driven to the process is to notify the strategies below:

  •     
  •     A     Table Vocabulary Method

        
  •     A     Visual Dictionary Method

        
  •     Picture     Prompts Method

        
  •     Paraphrasing     Method      

        
  •     Vocabulary     Based Stories Method

        
  •     An     Associative Method           

        
  •     A     Quick Write Method

As Wright noted, "...the more words ELLs know, the more they can speak and write and understand what they heard and read" (p.160). This is why vocabulary development is so essential for ELLs”. 

Keywords: vocabulary leaning strategies, ELL, chart, visual dictionary, vocabulary development


Şəfəq Vəliyeva

Bakı Mühəndislik Universiteti

sbabayeva@beu.edu.az


Lüğətin öyrədilməsi və öyrənilmə strategiyası


Xülasə

Lüğət dilin əsas hissəsidir, ona görə də onun mənimsənilməsi ikinci və ya xarici dilin mənimsənilməsində mühüm komponentlərdən biridir. Həmçinin, bu, xarici dil öyrənənlərin dil öyrənmə prosesində qarşılaşdıqları əsas ünsürlərdən biridir. Proses zamanı qarşıya çıxan problemləri həll etməyin bir yolu, L2 lüğətinin öyrənilməsi zamanı tələbələrə müstəqil öyrənənlər olmaqda kömək etməkdir. Beləliklə, prosesə tam şəkildə qoşulmağın ən yaxşı yolu aşağıdakı strategiyaları xəbərdar etməkdir:

  •     
  •     Cədvəl     lüğəti metodu

        
  •     Vizual     lüğət, etodu

        
  •     Şəkil     təklifləri Mmetodu

        
  •     Parafraz     metodu

        
  •     Lüğətə     əsaslanan hekayələr metodu

        
  •     Assosiativ     metodu

        
  •     Sürətli     yazma metodu

Raytın qeyd etdiyi kimi, “İDÖ-i (ingilis dili öyrənciləri) nə qədər çox söz bilsələr, bir o qədər çox danışa, yaza və eşitdiklərini, oxuduqlarını başa düşə bilərlər”. Buna görə də lüğətin inkişafı İDÖ (ingilis dili öyrənciləri) üçün çox vacibdir”.

Açar sözlər: lüğətə meylli strategiyalar, ELL, diaqram, vizual lüğət, lüğət inkişafı




Baxış: 630