Arxiv
ELMİ İŞ - 2025 Elmi iş - 2024 Elmi iş - 2023 Elmi iş - 2022 Elmi iş - 2021 Elmi iş - 2020 Elmi iş - 2019 Elmi iş - 2018 Elmi iş - 2017 Elmi iş - 2016 Elmi iş - 2015 Elmi iş - 2014 Elmi iş - 2013 Elmi iş - 2012 Elmi iş - 2011 Elmi iş - 2010 Elmi iş - 2009 Elmi iş - 2008 Elmi iş - 2007
Jalə İlham qızı Əzizova
Bakı, Azərbaycan
ms.gulnar_babayeva@mail.ru

BİZNES STRATEGİYASINDA İNNOVASİYALARIN İDARƏ EDİLMƏSİ
Xülasə
İnnovasiya strategiyasında “fərqliləşmə” təmin edəcək addımlar müəyyən edilməli və bu addımları atmaq üçün lazım olan tədbirlər də strategiyanı açıq şəkildə dəstəkləməlidir. Məqalədə qeyd olunur ki, müəssisənin bütün vahidləri isə innovasiya strategiyasının həyata keçirilməsində məsul olmalıdır. Bu səbəblə, strategiyanın əlaqədar vahidlər arasında qarşılıqlı təsir yaratmağı hədəfləyərək hazırlanması böyük əhəmiyyət daşıyır. İnnovasiyanın xüsusilə sistematik ekoloji analizdən sonra gələcəyə yönəlmiş dəyişmələri, istehlakçı davranışlarını və texnoloji inkişafları izləyərək strategiya inkişaf etdirən, yəni xarici mərkəzli prosesi izləyən müəssisələrdə daha ön plana çıxdığı görünür.
Açar sözlər: biznes, innovasiya, idarəçilik, müəssisə, rəqabət, məhsul

Management of innovations in business strategy
Summary
The innovation strategy should identify steps that will ensure “differentiation” and the measures needed to take these steps should clearly support the strategy. The article notes that all units of the enterprise should be responsible for the implementation of the innovation strategy. For this reason, it is important to develop a strategy aimed at creating interactions between the relevant units. Innovation seems to come to the fore, especially in enterprises that develop strategies by tracking future changes, consumer behavior, and technological developments after a systematic environmental analysis.
Key words: business, innovation, management, enterprise, competition, product




Baxış: 830